poniedziałek, 21 grudnia 2015

Piernikiem zapachniało

Witajcie Kochane,

Lada chwila i będziemy mieli święta. :) Dom na szczęście ogarnęłam ( sama nie wiem jaki cudem mi się to udało... :)) i czekam na Wigilię z niecierpliwością. Jedynym minusem jest brak śniegu i dodatnia temperatura. Nie do takiej pogody jestem przyzwyczajona. Zima i okres świąteczny kojarzy mi się z mrozem i śniegiem, a nie wiosenną pogodą. Boję się że moje dzieci będą znały moźne zimy tylko z naszych opowiadań... :( Nic to poczekamy zobaczymy, zima się jeszcze nie skończyła . (pora roku oczywicie :))
I chociaż zimy za oknem nie widać, ja nadal w zimowym i oczywiście świątecznym nastroju jestem. :) Tak jak Wam obiecałam w ostatnim poście, dzisiaj mam dla Was wianek piernikowy. I nie mówię tu o kolorystyce, ale o piernikach w roli głównej. Zupełnym przypadkiem nadyłam cudne pierniki i od razu narodził się w mojej głowie pomysł na piernikowy wianek. Żeby nadać wiankowi bardziej świąteczny wygląd dodałam laski cynamonu. suszone pomarańcze i anyż. Wow ... wianek zapachniał świętami... :)
A teraz zapraszam Was na prezentację. Same poczujcie zapach świąt! :)











Korzystają z okazji chciałabym Wam wszystkim życzyć cudownych, rodzinnych ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA! Niech w Waszych domach zapanuje harmonia, równowaga i świąteczny nastrój. Cieszcie się każdą chwilą ze swoimi bliskimi i celebrujcie ten wyjątkowy czas! WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI!!! :)

Ściskam Was i do zobaczenia!
Magda

6 komentarzy:

  1. Śliczny wianek
    Wszystkiego dobrego na święta i Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Madziu :)
    Kolejny piękny wianek, pachnący piernikami.
    Nie wiem czy widziałaś mój post z 6 grudnia, w którym wspomniałam o Twoich pięknych wiankach http://inspiracjewmoimmieszkaniu.blogspot.com/2015/12/dekoracje-swiateczne-w-przegladzie-po.html
    Tobie również życzę zdrowych, rodzinnych, pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) Ty masz głowę pełną pomysłów! Stworzyłaś kolejny piękny wianek!
    Ściskam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, magicznych Świąt ! Pozdrawiam - M. PS - cudny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wianek Ci wyszedł Madziu:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt!
    Piernikowe cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń