poniedziałek, 1 lutego 2016

Zaczynam sezon wiosenno- świąteczny :)

Witajcie,

To mój pierwszy post w Nowym Roku. Obserwuję i zaglądam na Wasze blogi i widzę jak zamieszczacie kolejne posty, piszecie o kolejnych projektach i nowinkach, a ja... milczę jak zaklęta... Nie myślcie sobie , że w tym czasie nic nie robiłam... Byłam bardziej obserwatorem, ale w domu w ciepłych pieleszach uwijałam się jak mróweczka tworząc... KOLEKCJĘ WIELKANOCNĄ. :)
Tak, tak dobrze`słyszycie. Wielkanoc w tym roku przyjdzie do nas bardzo wcześnie więc i na wianki mam nie za dużo czasu, a dużo pomysłów w mojej głowie i chciałabym choć niektórymi się z Wami podzielić. :)
Przychodzę więc do Was z moim pierwszym wiankiem wiosenno - świątecznym. Oczywiście jak święta to wianek z jajek, a jakże. Już kiedyś Wam pewnie pisałam, że jajka wyjątkowo ciężko się kręci a to przez ich kształt. Dlatego też wianki wielkanocne są z reguły bardziej czasochłonne...
Ale nie to jest ważne, a efekt końcowy. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. :)
Połączenie bieli, szarości oraz brązu jest nadal bardzo popularne dlatego mój pierwszy wianek postanowiłam zrobić w tych właśnie kolorach. :)
Oprócz jajek, są i urocze kurki, mnóstwo piórek w kolorze biały i szarym ale też  kwiaty hortensji i... bawełny. :)
Popatrzcie i oceńcie sami czy te kolory przemawjają do Was kochani. :)















A następnym razem ciut inna kolorystyka. :)
Ściskam Was mocno!
Magda 


17 komentarzy:

  1. Wtaj. Piękny wianek. Absolutnie urzekła mnie wysmakowana kolorystyka. Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Cieszę się, że kolory przypadły Ci do gustu! :) Pozdrawiam serdecznie i również życzę Ci udanego tygodnia. :)

      Usuń
  2. Delikatny taki jak lubie, piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Miał być delikatny i ... chyba taki wyszedł. :)Pozdrawiam.

      Usuń
  3. PRZEMAWIAJĄ, PRZEMAWIAJĄ, KOLORY ZESTAWIASZ JAK NIKT INNY.
    Nie raz już pisałam, że robisz najpiękniejsze wianki, ten post po raz kolejny utwierdził mnie w tym przekonaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, no miód na moje serce,bardzo Ci dziękuję za tyle ciepłych słów! :) Ściskam, Magda

      Usuń
  4. Madzia, muzo Ty moja. Slicznie sobie poradzilas z tym kreceniem. Widac tu kunszt i precyzje, o ktora tak wcale nie latwo. Bardzo podoba mi sie wiosna u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, ale mi milutko na serduchu za tę muzę. :) :) Dzięki za pochwały. Wiosnę bardzo lubię i czekam na nią z niecierpliwością. :) Pozdrawiam Cię cieplutko, Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Anetko, bardzo się cieszę że wianek Ci się podoba. :)

      Usuń
  7. Dobrze Madziu, że jesteś :) Piękny, wielkanocny wianek. Drewniane kurki fajnie komponuje się z piórkami i jajeczkami. To prawda że święta Wielkanocne w tym roku są bardzo wcześnie i trzeba już się do nich przygotowywać.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jestem, jestem i z pewnością zostanę na dłużej. :) Tak, to połączenie mnie też przypadło do gustu. Ściskam Cię mocno. :)

      Usuń
  8. Świetny! Liczy się pomysł, a wykonanie dodaje uroku.
    Bardzo mi się podobają :)
    Buziaki, Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne piękności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń