piątek, 13 maja 2016

Wiosenny zawrót głowy

Witajcie Kochane,

Wiosna rozkwitła na całego. Mój ogród zmienia barwy non stop. Coś przekwita, coś rozkwita.. ruch jak na Marszałkowskiej. U Was Moje Drogie Koleżanki Blogerki też ruch na Waszych blogach. Co trochę zachwycacie nowymi postami... Tylko ja jakoś tak w tyle... :( Miało być lepiej, a  wyszło jak zawsze... Ale w końcu zebrałam się w sobie i przychodzę do Was z kolejnym wiankiem - wiosennym wiankiem, w nawiązaniu do pory roku. Kolory bardzo intensywne. W ostatnim poście wspominałam Wam że będzie coś z fioletem i ... to coś powstało. Kolorowy wianek z nutą żółci -  wiosną żółty kojarzy mi się z forsycją ( u mnie już niestety przekwitły... :( ), fioletów - na przykład pięknego bzu rządzącego teraz w naszych ogrodach i zieleni której wszędzie pełno.
Prezentuję Wam zatem mój kolejny wiosenny wianek - pełen kolorów, wiosny i pozytywnej energii. :)

I jak Wam się podoba?







 Mam nadzieję, że wianek przypadł Wam do gustu. Następnym razem może nie wiosennie, ale też ciekawie. :)
Tymczasem ściskam Was mocno i życzę wszystkim udanego weekendu! :)
Magda

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba Marzena! Ściskam, Magda

      Usuń
  2. Witaj Madziu :)
    Piękny wiosenny wianek o soczystych kolorach. Fiolet cudownie się komponuje z delikatną zielenią i żółcią.
    Miłej niedzieli Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu kochana. :) Jak zwykle nie zawodzisz, jak zwykle - jesteś. Dziękuję Ci bardzo za tyle ciepłych słów. Ściskam mocno, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana masz pomysłów pełną głowę! Wianki tworzysz piękne i różnorakie.
    Ściskam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta, dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowa. Ściskam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, te kolory są takie żywe, że energia i wiosna aż z niego kipi!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. a cóż to za przedłużająca sie nieobecność???

    OdpowiedzUsuń